Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen
1 Algemeen
1.1 Heeft u een showroom?
Inbouw-Philippo.nl is onderdeel van Philippo Keukens Aalsmeer aan de Aalsmeerderweg 83 te Aalsmeer. U kunt terecht in onze showroom voor de aanschaf of advies over een complete keuken inclusief inbouwapparatuur.

2 Bestellen
2.1 Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met iDEAL of vooruitbetaling per bankoverschrijving.
2.2 Kan ik ook offline een bestelling plaatsen?
Ja, u kunt per e-mail of telefonisch uw bestelling doorgeven en plaatsen. Onze contactgegevens kunt u vinden bij de pagina ‘Contactgegevens’ of u kunt het formulier rechts invullen.

3 Bezorgen
3.1 Wat is de levertijd?
Inbouw-Philippo.nl hanteert een gemiddelde levertijd van maximaal 5 werkdagen. Aangezien wij geen inzicht hebben op de voorraad van onze fabrikanten, kan het voorkomen dat de levering langer duurt. Indien dit het geval is, brengen wij u tijdig op de hoogte.
3.2 Kan ik de apparatuur ook afhalen?
Ja, u kunt ervoor kiezen om de apparatuur bij ons in de showroom af te halen. Wij brengen u op de hoogte zodra u uw bestelling kunt afhalen.
3.3 Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten bedragen € 15,-. Dit kan echter per product verschillen.

4 Service & garantie
4.1 Hoeveel garantie krijg ik op mijn product?
U krijgt standaard 2 jaar fabrieksgarantie op de apparatuur, dit is wettelijk bepaald. Bij sommige merken waarvan u meerdere producten koopt wordt er een garantietermijn van 5 jaar geboden.